Powerbuilding Træningsprogram


Bliv stærkere og opbyg muskelmasse på samme tid!

Hvad indebærer e-bogen?

  • 3 dages fullbody ELLER 4 dages upper / lower, 14 ugers evidensbaseret træningsprogram, der viser præcis hvor mange sæt og reps du skal tage af hvilke øvelser
  • Fastlagt progression
  • Individuel Weak Point Targeting
  • Udskiftningsmuligheder til øvelser
  • Guide til opvarmning
  • Kostretningslinjer
  • Kosttilskudsguide

Alt sammen samlet i én e-bog!
(Digital e-bog der sendes direkte til din indbakke efter køb)

Pris: 499,-


Tag din muskelmasse og styrke til  næste niveau

Hvad er powerbuilding, og hvem er programmet til?

Hvad er powerbuilding?

Powerbuilding en kombination af powerlifting og bodybuilding. Man forsøger dermed at blive stærkere i squat, dødløft og bænkpres, samtidig med at at man også opbygger muskelmasse. Så det er et program til dig der både vil være stærk og øge din muskelmasse!

Jeg kan ikke lave squat / dødløft / bænkpres, kan jeg stadigvæk lave programmet?

Hvis du ikke kan lave squat, dødløft eller bænkpres, eller i det mindste en variant af dem, så er programmet nok ikke til dig. Så ville du have bedre af at køre et andet program, hvor det ikke er squat, dødløft og bænkpres der er i fokus. Du kan godt sagtens køre programmet, hvis bare du kan lave en variant af dem.

Hvad for noget udstyr skal jeg have adgang til?

Programmet er lavet til at kunne laves i et træningscenter. Du skal derfor have adgang til et normalt træningscenter. 

Hvem er programmet til?

Programmet er til dig, som allerede har grundlæggende teknik i squat, dødløft og bænkpres – og har som mål at blive stærkere i dem, samtidig med at opbygge muskelmasse. Programmet er lavet til dig som allerede har erfaring med træning og har grundlæggende kendskab til forskellige øvelser. Det er IKKE et program til nybegyndere.

Hvad er det præcis jeg får?

Produktet er en digital e-bog og træningsprogram. E-bogen forklarer alt du skal vide om programmet, for at kunne forstå det og få det maksimale ud af det. Træningsprogrammet varer 14 uger og varierer fra uge til uge, opdelt i forskellige faser for optimale resultater. 

Individualiseret Weak Point Træning

Har du en bestemt muskelgruppe du gerne vil have mere masse på?
Det er der taget højde for i programmet!

Ekstra træning & volume

Der er afsat bestemte steder i programmet, hvor du kan træne den muskelgruppe, som er dit weak point, eller som du bare gerne vil give lidt mere fylde.

Intet gætteri

Hvilken øvelse skal du så vælge til dit weak point? Det får du selvfølgelig også med. Du skal blot vælge en muskelgruppe, så har udvalgt nogle strategiske øvelser, der passer til programmets resterende sammensætning

Kost- og kosttilskudsguide

I e-bogen finder du en kort og præcist guide til hvad du skal gøre med din kost, for at få det optimale ud af programmet. 

Simpel og præcis guide til kost og kosttilskud

Du får også en oversigt over hvilke kosttilskud der virker, som kan hjælpe med dine resultater, hvilken effekt de har, hvor meget du skal tage og hvornår. 

Kontakt

Har du spørgsmål eller skal have hjælp?